Uzgajivaču, ne dalje od salate!

Objavljeno: 24.10.2022, 15:00h

Uredništvo Gradske RTV reagovalo je povodom izvještaja NVO Media centar u kojem se, pored ostalog, navodi kako naša medijska kuća svojim izvještavanjem nije doprinijela slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu. Time je, navode, kršila član 7 stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima. U izvještaju NVO Media centra, koji se odnosi se na period od 23. septembra do 21. oktobra, navodi se i da je Gradska televizija favorizovala jednu izbornu listu, dok ostali učesnici lokalnih izbora nijesu ravnopravno zastupljeni.

Reagovanje uredništva Gradske RTV prenosimo integralno.

Dvojica medijskih eksperata – jedan bivši kolumnista ”Komunista”, drugi ugledni uzgajivač salate – očito nijesu mogli da sačekaju ponedjeljak, nego su, kao iskusni URA strijelci, odlučili da svoju neutemeljenu pucnjavu naciljaju u vrijeme predizborne šutnje. Naravno, meta njihove ”analize” je Gradska televizija, kojoj Kolumnista i suprug ministarke u Vladi kojoj je izglasano nepovjerenje, gospođe Ane Novaković Đurović, zamjeraju jednostranost u izvještavanju.

Usljed zauzetosti novinarskim poslovima, uredništvo Gradske televizije nije imalo vremena da detaljno pročita pomenutu ”analizu” NVO u vlasništvu muža visoke funkcionerke URA. Ipak, ”dijagonalno” čitanje pokazalo je ono što smo i pretpostavili: površna, tendenciozna, neobjektivna smatranja zaludnih autora, kako bi se napravila politička šteta jednom od učesnika izbornog procesa, gradonačelniku Podgorice dr Ivanu Vukoviću; istovremeno, pokušaj prikrivanja onoga što ne može sakriti ni Lovćen ni Durmitor, a ne pisanija skribomaniji sklonog muža gospođe ministarke: presudna uloga URA u smišljenom uništavanju crnogorskog društva.

Da je suprug gospođe ministarke imao namjeru da napravi ozbiljnu analizu a ne petparački pamflet – da ne kažemo rusku salatu – pozvao bi urednike i novinare naše medijske kuće i obavijestio se o tome koliko su puta politički predstavnici ”druge strane” bili pozivani u sve informativne programe naše tv kuće; koliko su puta oni prihvatili, prećutali ili odbili naše pozive; koliko puta su, tokom posljednjih mjeseci i dana, svega nekoliko sati pred emitovanje otkazivali svoja tv gostovanja, odbijajući da nam, kao alternativu, obezbijede sagovornika iz reda svojih stranačkih kolega; koliko puta smo bili zvanično pozvani na konferencije za štampu, na skupove ili promocije tih stranaka ili koalicija; koliko puta su nam pomenute političke grupacije dostavili snimke sa svojih stranačkih skupova…

Laži o tome da se u informativnim emisijama nijesmo bavili temama poput javnog protesta djece, roditelja i profesora OŠ ”Vladimir Nazor” u Maslinama, veoma lako je demantovati. Dokumentacija postoji – mejlovi, pozivi, sms-poruke, snimci pomenutih priloga – što supruga gospođe ministarke, medijskog analitičara u pokušaju, baš kao ni slobodoumnog kolumnistu ”Komunista”, očito mnogo ne zanima.

Interesuje ih, međutim, zašto medijski nijesmo ispratili kvaziumjetničko iživljavanje izvedeno tačno tamo gdje je takav bizarni uradak zaslužio da bude izveden: na portalu propalog tabloida bliskog gospođi ministarki i njenom multitalentovanom suprugu.

Crnogorski građani su iz svog džepa već jednom platili neutemeljene medijske ambicije supruga gospođe ministarke. Koga, u plemenitom pokušaju da zaštitimo ozbiljno poljuljani politički status i ugled gospođe ministarke, i ovom prilikom najljubaznije molimo: uzgajivaču, ne dalje od salate!

Napomena: Tekst reagovanja preuzet je sa portala Gradska.me

Predizborna privatizacija lokalne javne televizije 

Pratite nas na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru. Ako imate predlog teme za nas, javite se na [email protected]
Prije nego ostavite komentar, molimo vas da pročitate Pravila komentarisanja na Portalu PCNEN

Leave a Reply

Blogovi

Logujte se ili registrujte




Forgot?
Register