Politički angažman

Objavljeno: 30.04.2014, 12:32h

Na poziv gospodina Miodraga Lekića i poslije razgovora sa njim prihvatio sam da budem kandidat za odbornika kao nestranačka ličnost na lokalnim izborima ili „izborima“ u Podgorici. Bio sam počastvovan njegovim prvim, ličnim pozivom, jer se sa gospodinom Lekićem do tada nijesam znao. Ovo je moje prvo političko angažovanje poslije 1995.godine kada sam napustio LSCG, pokret kom sam pripadao svim srcem i o kome mislim sve najbolje. Jedno od gesla LSCG je bilo: „Crnoj Gori nema mira dok je Mila i Momira“. Mnogi su zaboravili na to geslo, ja nijesam, nikad. Nimalo nijesam srećan što sam bio u pravu, što su Đukanović i pseudopartija na čijem je čelu svojim nepočinstvima i načinom vladanja kontinuirano potvrđivali njegovu tačnost. Od dolaska na vlast „mladih, lijepih i pametnih“ širena je mržnja, sijane su podjele, a jedina proizvodnja nam je postala proizvodnja neprijatelja i izdajnika. Društvo je uništeno, najprije i najgore moralno, a zatim ekonomski, politički, institucionalno. Demokratski Front kome sam prišao, ponavljam i podcrtavam – kao nestranačka ličnost sa autonomnim stavovima, uz sve svoje mane, vidim kao neki novi vid Narodne sloge, sloge koja je neophodna građanima Crne Gore ne samo u političkom već i u građanskom smislu. Neprirodno je i nenormalno da neko nekog mrzi zbog toga što je ovaj druge nacije, druge vjeroispovijesti, drugih političkih uvjerenja. U tom i takvom neprirodnom stanju Crna Gora bivstvuje 25 godina. Političkoj praksi je poznato da takvo stanje odgovara diktatorskim režimima. Kreiranjem podjela i stalnim uzbunama zbog čas spoljnih, čas unutrašnjih neprijatelja skreće se pažnja građana sa suštinskih problema i političko-ekonomskih promašaja. Crna Gora grca u problemima: država je pred bankrotom, nezaposlenost je enormna, plate uvredljivo mizerne, institucije sistema zarobljene, prava zaposlenih su kmetovska,  korupcija, kriminal, nepotizam endemski… U takvoj situaciji pokušati da dam svoj doprinos promjeni vlasti, promjeni  ponašanja i sistema vrijednosti  smatram svojom građanskom obavezom. Na lokalnom nivou se vodi, normalno, lokalna politika a ne visoka, iako je kampanja počela, opet očekivano, sa nametnutim „velikim“ temama o: „opstanku države, neprijateljima, patriotama i izdajnicima, NATO-u, Ukrajini i Rusiji…“. Red bi bilo da javno kažem za što ću se zalagati kao budući odbornik. Pored svog temeljnog stava i opredjeljena za donošenje i provedbu Zakona o lustraciji, na lokalnom nivou zalagat ću se za: –              Izgradnju biciklističke staze Podgorica-Tuzi. O tome sam već pisao prije tačno godinu dana: https://www.pcnen.com/portal/2013/05/30/biciklisticka-staza-podgorica-tuzi/ Ovaj projekat će mi biti prioritetan. –              Smatram da Podgorica kao glavni grad države mora imati zatvoreni bazen, te ću se stoga zalagati da se on izgradi. Dakle, jedan zatvoreni bazen, a ne 5 kako nam je bio obećao odlazeći gradonačelnik. –              Zalagat ću se da se u svakom parku izgradi malo dječije igralište poput postojećeg u „Kraljevom parku“. Sramota me je kada odvedem dijete tamo, a vidim onakvu i onoliku gužvu,  što grad nije uradio takva igrališta u svakom parku jer je to investicija od par hiljada eura. –              Znam da partije misle samo na period od 4 godine koliko traje izborni ciklus, a ne dugoročno. Uprkos tome, zalagat ću se da se uradi makar studija o rijeci Ribnici. Ribnica je do unazad 30-tak godina bila mnogo veća i dublja, imala je na desetine kupališta i skoro nikada nije presušivala. Sada presuši obično još u junu. Prije 7-8 godina sam kao građanin pokrenuo akciju za spas Ribnice, radio „Slobodna Evropa“ me je podržao u akciji, ali je sve ostalo samo na tome. Kada Ribnica presuši korito joj izgleda kao iz filma „Dan poslije“. Vode i rijeke su neprocjenjivo blago svakog naseljenog mjesta, u budućnosti će biti još veće, te smatram da se temeljno treba pozabaviti ovim problemom. Kako je izgleda nekad Ribnica možete pročitati u ovom mom tekstu: https://www.pcnen.com/portal/2009/04/22/podgorica-nekad-i-sad/ –              Podržavat ću sve inicijative na temu razvoja preduzetništva, posebno malih proizvodnih pogona na  teritoriji Opštine Podgorica. Zalagat ću se za izgradnju pogona za otkup, preradu, pakovanje i zamrzavanje viškova sezonskog povrća iz Zetske, Bjelopavlićke ravnice, i  Malesije. –              Podržavat ću sve ekološke akcije na teritoriji Opštine Podgorica i šire. … Ako Demokratski Front osvoji vlast u Podgorici, unaprijed, javno odbijam da budem član bilo kakvog Upravnog odbora i sličnih marifetluka. Borit ću se protiv partijskog zapošljavanja, nepotizma i korupcije – i u sopstvenim redovima, ako budemo  činili vlast. Kako DPS na ovim „izborima“ uprkos uobičajnim i stalnim izbornim krađama, prevarama i mahinacijama neće uzeti apsolutnu  većinu,  ako mu neko iz lažne opozicije pruži ruku spasa i napravi postizbornu koaliciju sa njim, vjerovatno ću nedugo potom podnijeti ostavku na odborničku funkciju jer ne želim da „lijepo pričam“, i „kako mu ga reče“,  dok većina, po Orvelovskom modelu bude dizala ruke i usvajala odluke njihovih „velikih vođa“, obično već donesene u nekom kabinetu ili kafani. U slučaju duboko principijelnog neslaganja sa nekom odlukom odborničkog kluba Demokratskog Fronta vratit ću mandat njima, a ne ga zadržati za sebe postajući kao „nazavisni odbornik“, što je kod nas do sada bila uobičajna praksa. Trenutno, na političkoj sceni Crne Gore  Demokratski Front vidim kao najjasniju  i najnepokolebljiviju opoziciju, te je i to jedan od razloga što sam mu prišao kao nestranačka ličnost. Do završetka izbora ili „izbora“ vjerovatno se više neću oglašavati na blogu. P.S. Zaboravih! Kraj teksta/obraćanja trebam završiti  predizbornom porukom, jer sam sad političar :). Ona glasi: Pozivam sve neprijatelje države, izdajnike, plaćenike Zemunskog i ostalih klanova, mrzitelje države, one koji su na referendumu rekli „ne“ – da svi oni glasaju za DPS. To je siguran glas da ostvare svoje ciljeve, tako bar kaže logika, pogotovo egzaktna nauka kao što je matematika tj. matematička vjerovatnoća. DPS se patriotski i svim svojim kapacitetima zalagao i branio tri države do sada (SFRJ, SRJ, SiCG) i sve one su propale,  stoga je glas za DPS siguran glas i za uištenje države Crne Gore.  

Na poziv gospodina Miodraga Lekića i poslije razgovora sa njim prihvatio sam da budem kandidat za odbornika kao nestranačka ličnost na lokalnim izborima ili „izborima“ u Podgorici. Bio sam počastvovan njegovim prvim, ličnim pozivom, jer se sa gospodinom Lekićem do tada nijesam znao.

Ovo je moje prvo političko angažovanje poslije 1995.godine kada sam napustio LSCG, pokret kom sam pripadao svim srcem i o kome mislim sve najbolje.

Jedno od gesla LSCG je bilo: „Crnoj Gori nema mira dok je Mila i Momira“. Mnogi su zaboravili na to geslo, ja nijesam, nikad. Nimalo nijesam srećan što sam bio u pravu, što su Đukanović i pseudopartija na čijem je čelu svojim nepočinstvima i načinom vladanja kontinuirano potvrđivali njegovu tačnost.

Od dolaska na vlast „mladih, lijepih i pametnih“ širena je mržnja, sijane su podjele, a jedina proizvodnja nam je postala proizvodnja neprijatelja i izdajnika. Društvo je uništeno, najprije i najgore moralno, a zatim ekonomski, politički, institucionalno.

Demokratski Front kome sam prišao, ponavljam i podcrtavam – kao nestranačka ličnost sa autonomnim stavovima, uz sve svoje mane, vidim kao neki novi vid Narodne sloge, sloge koja je neophodna građanima Crne Gore ne samo u političkom već i u građanskom smislu.

Neprirodno je i nenormalno da neko nekog mrzi zbog toga što je ovaj druge nacije, druge vjeroispovijesti, drugih političkih uvjerenja. U tom i takvom neprirodnom stanju Crna Gora bivstvuje 25 godina. Političkoj praksi je poznato da takvo stanje odgovara diktatorskim režimima. Kreiranjem podjela i stalnim uzbunama zbog čas spoljnih, čas unutrašnjih neprijatelja skreće se pažnja građana sa suštinskih problema i političko-ekonomskih promašaja.

Crna Gora grca u problemima: država je pred bankrotom, nezaposlenost je enormna, plate uvredljivo mizerne, institucije sistema zarobljene, prava zaposlenih su kmetovska,  korupcija, kriminal, nepotizam endemski…

U takvoj situaciji pokušati da dam svoj doprinos promjeni vlasti, promjeni  ponašanja i sistema vrijednosti  smatram svojom građanskom obavezom.

Na lokalnom nivou se vodi, normalno, lokalna politika a ne visoka, iako je kampanja počela, opet očekivano, sa nametnutim „velikim“ temama o: „opstanku države, neprijateljima, patriotama i izdajnicima, NATO-u, Ukrajini i Rusiji…“. Red bi bilo da javno kažem za što ću se zalagati kao budući odbornik. Pored svog temeljnog stava i opredjeljena za donošenje i provedbu Zakona o lustraciji, na lokalnom nivou zalagat ću se za:

–              Izgradnju biciklističke staze Podgorica-Tuzi. O tome sam već pisao prije tačno godinu dana: https://www.pcnen.com/portal/2013/05/30/biciklisticka-staza-podgorica-tuzi/ Ovaj projekat će mi biti prioritetan.

–              Smatram da Podgorica kao glavni grad države mora imati zatvoreni bazen, te ću se stoga zalagati da se on izgradi. Dakle, jedan zatvoreni bazen, a ne 5 kako nam je bio obećao odlazeći gradonačelnik.

–              Zalagat ću se da se u svakom parku izgradi malo dječije igralište poput postojećeg u „Kraljevom parku“. Sramota me je kada odvedem dijete tamo, a vidim onakvu i onoliku gužvu,  što grad nije uradio takva igrališta u svakom parku jer je to investicija od par hiljada eura.

–              Znam da partije misle samo na period od 4 godine koliko traje izborni ciklus, a ne dugoročno. Uprkos tome, zalagat ću se da se uradi makar studija o rijeci Ribnici. Ribnica je do unazad 30-tak godina bila mnogo veća i dublja, imala je na desetine kupališta i skoro nikada nije presušivala. Sada presuši obično još u junu. Prije 7-8 godina sam kao građanin pokrenuo akciju za spas Ribnice, radio „Slobodna Evropa“ me je podržao u akciji, ali je sve ostalo samo na tome. Kada Ribnica presuši korito joj izgleda kao iz filma „Dan poslije“. Vode i rijeke su neprocjenjivo blago svakog naseljenog mjesta, u budućnosti će biti još veće, te smatram da se temeljno treba pozabaviti ovim problemom. Kako je izgleda nekad Ribnica možete pročitati u ovom mom tekstu: https://www.pcnen.com/portal/2009/04/22/podgorica-nekad-i-sad/

–              Podržavat ću sve inicijative na temu razvoja preduzetništva, posebno malih proizvodnih pogona na  teritoriji Opštine Podgorica. Zalagat ću se za izgradnju pogona za otkup, preradu, pakovanje i zamrzavanje viškova sezonskog povrća iz Zetske, Bjelopavlićke ravnice, i  Malesije.

–              Podržavat ću sve ekološke akcije na teritoriji Opštine Podgorica i šire.

Ako Demokratski Front osvoji vlast u Podgorici, unaprijed, javno odbijam da budem član bilo kakvog Upravnog odbora i sličnih marifetluka. Borit ću se protiv partijskog zapošljavanja, nepotizma i korupcije – i u sopstvenim redovima, ako budemo  činili vlast.

Kako DPS na ovim „izborima“ uprkos uobičajnim i stalnim izbornim krađama, prevarama i mahinacijama neće uzeti apsolutnu  većinu,  ako mu neko iz lažne opozicije pruži ruku spasa i napravi postizbornu koaliciju sa njim, vjerovatno ću nedugo potom podnijeti ostavku na odborničku funkciju jer ne želim da „lijepo pričam“, i „kako mu ga reče“,  dok većina, po Orvelovskom modelu bude dizala ruke i usvajala odluke njihovih „velikih vođa“, obično već donesene u nekom kabinetu ili kafani.

U slučaju duboko principijelnog neslaganja sa nekom odlukom odborničkog kluba Demokratskog Fronta vratit ću mandat njima, a ne ga zadržati za sebe postajući kao „nazavisni odbornik“, što je kod nas do sada bila uobičajna praksa.

Trenutno, na političkoj sceni Crne Gore  Demokratski Front vidim kao najjasniju  i najnepokolebljiviju opoziciju, te je i to jedan od razloga što sam mu prišao kao nestranačka ličnost.

Do završetka izbora ili „izbora“ vjerovatno se više neću oglašavati na blogu.

P.S.

Zaboravih! Kraj teksta/obraćanja trebam završiti  predizbornom porukom, jer sam sad političar :). Ona glasi:

Pozivam sve neprijatelje države, izdajnike, plaćenike Zemunskog i ostalih klanova, mrzitelje države, one koji su na referendumu rekli „ne“ – da svi oni glasaju za DPS. To je siguran glas da ostvare svoje ciljeve, tako bar kaže logika, pogotovo egzaktna nauka kao što je matematika tj. matematička vjerovatnoća.

DPS se patriotski i svim svojim kapacitetima zalagao i branio tri države do sada (SFRJ, SRJ, SiCG) i sve one su propale,  stoga je glas za DPS siguran glas i za uištenje države Crne Gore.

 

Pratite nas na Fejsbuku, Instagramu i Tviteru. Ako imate predlog teme za nas, javite se na [email protected]
Prije nego ostavite komentar, molimo vas da pročitate Pravila komentarisanja na Portalu PCNEN

Leave a Reply

  1. danilo stojanovic says:

    ZIPP – Cestitam. Ipak ste odlucniji od g. Lekica – koji jos uvijek, ni poslije tri godine, ne zna da li je za CG bolje u NATO ili u Rusiju? No, po posljednjim “razudjenim” i kontradiktornim izjavama, izgleda da je ipak prelomio – za Rusiju?

    Zao mi je, ali mi se cini da je clanstvo u NATO (i defnitivni spas od ovih balkanskih veliko-drzavnih/vjerskih aspiracija, aneksija i euro-azijskih saveza i pan-slavo-slavlja), vaznije od biciklisticke staze (mada vas podrzavam u potpunosti po tom pitanju).

    No, iako nije neocekivano – dje bi vi nego u neprijatelje vlasti – ipak me cudi da ste izabrali g. Lekica – i DF? Mislio sam da vam je, kao starom liberalu, bliza “drzavotvorna koalicija” (SDP/PCG) ili Bosnjacke stranke. Mora da je to neka vrsta vase kazne zbog njihovog ucesca u vama toliko mrskim vlastima? No, kada neko intezivno mrzi (kao vi), ne bira mnogo saveznike kada je u pitanju unistenje mrskog mu neprijatrelja (neprijatelj mojega neprijatelja – je moj prijatelj). Jedino sto tu ne valja je da ako se nesto ne radi iz ljubavi – i sa ljubavlju – bolje da se ne radi. Jer, nece nista valjati ta rabota

    U svakom slucaju zelim vam uspjeh sa biciklistickom stazom, zatvorenim bazenom, itd. (sve sto ste naveli ide u korist gradjana Podgorice i CG). No, ne bih vam dao glas – i da mogu da glasam – u Podgorici. Tamo dje je g. Lekic – i vojvode, cini mi se da nema mjesta nijednome gradjaninu koji iskreno voli i postuje svoju domovinu CG. Da vam ustedim trud, ne bih glasao ni za DPS koaliciju. Iako su “manje zlo”.

    Da rezimiram. Kada se radi o biciklistickoj stazi, zatvorenom bazenu, ozivljavanju Ribnice, itd. za sve to imate moju (moralnu) podrsku. Kada se radi o podrsci neprijateljima CG (DF) – zao mi je ali to nikada ne bih mogao ucinjeti. Umro bih od stida. I jos nesto, ne smatram Srbe – gradjane CG (ili bilo koji drugi narod) – za neprijatelje. Bez obzira da li smo istomisljenici ili ne. Dakle, ne radi se o mojemu “turbo-crnogorstvu”. Samo smatram da izdaja svoje domovine (podrska i rabota u korist, i za interese, drugih drzava) zasluzuje najdublji prezir, a ne da se velica kao veliki “patriotizam” i “pravovjerstvo”. Ili kao borba za “pravdu i demokratiju”?

    P.S. Mozda ste napravili “faustovsku pogodbu”? Cini mi se da cete biti u delikatnoj poziciji. Jer ne sumnjam u vase dobre namjere (koje, nijesu najbolji materijal za put u Raj). Ali, vi ne mozete podrzavati nekoga u specificnim stvarima, a biti suprostavljeni u opstim. Mislim da ste toga i sami svjesni? Otuda, vjerovatno, i vasa upozorenja? Pozdrav.

  2. Zipp says:

    Gospodine Stojanoviću,
    Vi kažete: “Mislio sam da vam je, kao starom liberalu, bliza “drzavotvorna koalicija” (SDP/PCG) ili Bosnjacke stranke.”
    Ovo su lokalni izbori, bolje reći “izbori”, i “ugrožena državnost” je mamac koji patriote-svi odreda milioneri(i nijedan asketa, bukvalno nijedan) prosipaju kao demagošku priču. Kakve veze ima državnost sa lokalnim “izborima”? I da ima, kako oni to štite državnost? Krađom, kriminalom, korupcijom, nepotizmom, nepostajanjem institucija sistema, nepravnom državom, enormnom nezaposlenošću, rasprodajom i uništavanjem državnih resursa…!
    O SDP-u pod vođstvom Krivokapića mislim isto što i o nekadašnjem JUL-u, partneru SPS-a u Srbiji. Kada je SDP vodio Rkačević imao sam neslaganja sa njima, i sa njim lično, ali sam ih poštovao. Pozitivna je ni voda ni vino. Ima par ljudi koji su OK, ali…
    O Bošnjačkoj stranci mislim veoma loše. Smatram je privezkom vlasti, uz to “bez boje, mirisa i ukusa”-što bi rekli, potpuno bezlična stranka. Prosto mi je neprijatno njeno poltronstvo, retorika, držanje i “znanje” njihovih vodećih ljudi. I, zanimljivo, lustraciju(moj temeljni politički princip za ozdravljenje društva) ne pominju! Zašto? Zato što znaju da bi velika većina funkcionera koalicionog mu partnera bila pod udarom Zakona o lustraciji. Ne traže odgovorne za deportaciju, Pljevlja, Bukovicu, zatvaranje i šikaniranje lidera nekadašnje SDA…, itd.
    Nikakve (tajne) pogodbe nijesam pravio. Imao sam svoje stavove/uslove, koje sam uglavnom naveo u inicijalnom tekstu i predočio ih gospodinu Lekiću, a koje je on prihvatio, čak mi je dao puno podršku u tim stavovima.
    Ja nijesam bio za suverenu Crnu Goru iz mržnje prema Srbima niti bilo kom drugom(iako je tada bilo i takvih optužbi na moj račun) već sam smatrao da je to prije svega otklon od ratne politike, i da sami možemo bolje urediti ovako malu državu. Na žalost, ovi su je umjesto da je urede je uneredili. Ja sam uvijek znao(nije naknadna pamet) da ovi ljudi ne mogu od Crne Gore napraviti ni približno ono što želim i sebi i svim njenim građanima. Ovo nije ni “C” od Crne Gore u mojim projekcijama, ovo nije suverena Crna Gora nego kraljevstvo par moćnika koji raspolažu sa njom kao svojom prćijom.
    A borit ću se za projekte koje sam naveo, i još neke, i pokušat ću da ih ostvarim u interesu svih građana. Nijesam političar i ne dajem prazna obećanja. Drugo je pitanje koliko ću biti u mogućnosti da ih ostvarim. Ako vidim da za bar dio njih nemam podršku, razumijevanje, da se sve radi po starom, javno, ponovo izjavljujem, povući ću se i vratiti mandat.

    • danilo stojanovic says:

      Zippe, Hvala na isrpnom odgovoru i objasnjenju zasto ne voilite druge opcije. Medjutim, zagonetno mi je sto nalazite u DF? A posebno u g. Lekicu.

      Vi ste direktan covjek. Kako mozete da podrzavate nekoga ko nema tri ciste da bilo sto jasno kaze. Uvijek ono, “moze ali ne mora da bidne”, “moram to da prostudiram” , “nijesam upoznat” (jedini gradjanin CG koji nije cuo za Amfijevu “fatvu”), itd.

      Ono sto me, vjerovatno, najvise zbiunjuje (pored NATO-a) je kako mozete saradjivati sa DF-om poslije Berana?

      P.S. Cijenim vase lokalne inicijative i vase licne ambicije da doprineste boljoj Podgorici, Zelim vam u tome uspjeh.

  3. Veljko B Ilic says:

    Zipp-e, cudime sto na kraju pozva sve neprijatelje Crne Gore. Kazes da je puno zemalja propalo (FNRJ, SRJ, SiCG, itd.), propasce I ova koju ti predstavljas nedje oko Podgorice. Nije za tebe politika. Vrati se selu, I pocni nesto da radis. Kazes da ces da se boris za neke tvoje projetke. “Ostavi to macku pod rep, ostavi tu tvoju politiku, I vrati se tvome selu.

    • Zipp says:

      Gospodine Iliću,
      da imam selo rado bih napustio grad, bavio se poljoprivredom, i maksimalno isključio iz ovog brloga kojeg su napravili vaši idoli. Na žalost, ja i moji smo starosjedioci Podgorice, nemam sela. Sve što imam je porodična, stara, nasleđena kuća u centru Podgorice. Dijelu centra grada koji izgleda kao favela.

  4. Zipp says:

    Poslije gostovanja Lekića u emisiji “Živa istina” na portalu “Vijesti” sam dao sledeća 3 komentara(i nigđe više).

    • Zipp | 02.05.2014. u 21:45h
    Je li ovaj intervju bio povodom državnog pitanja, spoljne politike Crne Gore, rješenja identitetskih pitanja, ili oko lokalnih “izbora” u kome se rješavaju uglavnom komunalne stvari i načina upravljanja gradom?
    Zna li ko poslije ovog intervjua za što se Lekić i njegova lista zalažu u Podgorici, koje projekte imaju, što će prioritetno da riješe…
    Ko je kriv(prav) za takav intervju: voditelj ili gost?

    Zipp | 02.05.2014. u 21:51h
    Da li je Šuković pitao Stijepovića za ime ulice(ili trga) onog šeika iz Emirata(stvarno mu ne znam ime), kako DPS odluči da da ime uluci/trgu po njemu, kakve mi veze imamo sa emiratima i tim šeikom?
    Pretpostavljam da nije, iako nijesam odgledao intervju.
    Toliko o desljednosti, objektivnosti, nepristasnosti.
    Zipp | 02.05.2014. u 21:57h

    @Pozorište u državi,
    moguće da su ovi lokalni izbori ili “izbori” proba pred parlamentarna- kako kažeš, ali su lokalni i nenormalno je da se pričalo o svemu drugom samo ne o izborima zbog koje se emisija pravi. A ako opozicija bude imala većinu na lokalnim izborima ili “izborima” onda se postavljaju ovakva pitanja. Tako ja bar mislim.

    Ove moje komentare dio komentatora(?) portala “Analitika” je ovako prokomentarisao:

    Anonimus
    Da vidite kako na portalu Vesti ječi i bljuje vatru Omčo zvani Zipp, kandidat DFa za odbornika! Izgleda nezadovoljan Lekićevim nastupom, pa bljuje vatru po Darku iz svijeh oružja!

    Kakva bi ovđe ustanova bila potrebna!

    Anonimus
    Nije neki nick,nego osmi sa odborničke liste DF u PG! Omer Šarkić, zvani Zipp, na portalima poznat po patološkoj, ako hoćeš i opsesivno-kompulzivnoj, mržnji prema Darku Šukoviću.
    I takvoga staviš na listu, samo da bi joj dao multietnički karakter!

    dr – omco-zip
    mozete zamisliti odbornicku listu u kojoj je omco na 8 mjestu….. boze, sta ga je to preporucilo za tako visoku poziciju, ako su iza njega sve redom intelektualci…. vjerovatno fin i visokouman stil pisanja po mikelijevim casopisima i portalima… zamislite tu kombinaciju-omco i vojvoda…… nazdravlje….

    Anonimus – Sljam
    Ni fasista biti nije ih blam
    Pljuvati iz dana u dan nije ih sram
    Dragi Boze, koliko li je u Crnoj Gori
    Onih koje Darko nazva Sljam

    Karadag toliko ne mrzjese ni Turci
    Ovakvu pakost ne moga’ shvatit sam
    Odakle se stvorise svi ovi mulci
    Koje Darko skromno nazva Sljam

    Za bestragat mrsku im zemlju
    i narod mali, tvrdji no orah, znam
    ne prezase obratit se ni Srbiji ni Kremlju
    svi oni koje Darko nazva Sljam.

    Čitaoci opet neka prosude kako ja pišem, da li vrijeđam, a kako oni.
    A na “Pismo šljamu” sam javno objavio odgovor koji normalno nijesu prenijeli ni “Antena m” niti portal Analitika.
    https://www.pcnen.com/portal/2013/12/24/amaterski-odgovor-novinarskom-profesionalcu/
    O tome koje su mi epitete dodjeljivali komentatori(?) portala “Analitika” kada je objavljena lista kandidata za odbornike DF-a,a što je urednik odobravao/nije cenzurisao, će se pozabaviti njihovo novinarsko samoregulatorno tijelo, siguran sam 🙂

    • danilo stojanovic says:

      Zippe, Ovaj komentar vam nije trebao, jer ima podosta citata za suprotne stavove.

      Ukratko, moji komentari na vase (u Vijestima – koje uzgred i dalje brisu sve sto napiusem a sto nije u skladu sa njihovim gledistima ilti “antiCG-nazorom”):

      1. Niko nije g. Lekicu branio da insistira da prica o Podgorici (ako je imao sto da kaze?). Milsim da je trecina vremena (posljednja) upravo tome i bila posvecena? I pored najbolje volje, ne sjecam se da je g. Lekic ista pametnoi rekao na tu temu (citavo vrijeme je pljuvao sadasnju vlast).
      Meni se cini da je on potpuni promasaj za gradonacelnika? Jer dok se odluci sto je u interesu Podgorice – proci ce mu mandat.

      Naravno, da su oba ucesnika “kriva”. Jer, i voditelj i gost, su slobodni da izraze ono sto misle. Gost moze da odbije da odgovara na “provokativna” pitanja. Ni ja nijsam zadovaljan bas sa voditeljima na TV u CG – mada je D. Sukovic ubjedljivo najbolji (i najkorketniji). Osim toga, i oni imaju svijetle i tamne trenutke.

      2. Seik iz Emirata (ni ja mu ne znam ime) nije isto sto i M.Pasic i kralj Petar – diretkni krivci za golgotu i nestajanje CG 1918 godine i sramotna mucenja i ubijanja Crnogorskih patriota u Bozicnjem ustanku. To je direktna provokacija Crnogorskog naroda. Da li bi u Beogradu dali ulicama ili trgovima imena sultana Bajazaita, Murata, ili B. Klintona i M. Olbrajt?

      3. Ne slazem se sa vama. Predsjednici opstina – posebno glavnog i najveceg grada u CG – su licnosti. Logicno je da gradjane interesuje da sto vise zna o njima kao ljudima i o njihovim politickim opredjeljnjima i idejama (i lokalnim i svjetskim).

      Vase “komentatore” necu komentarisati.

      Zaista mi je interestantno zasto se toliko borite da se prica iskljucivo o Podgorici? Da li zato sto se plasite da bi stavovi g. Lekica mogli da opredijele gradjane da glasaju protiv njega? Uostalom, zar je zaista moguce posmatrati Podgoricu (ili bilo koju drugu opstinu) vam konteksta drzave CG?

  5. Vojin Grubač says:

    Лијепо! Објашњење је логично, као и позив коији је био на нивоу, што поздрављам. Ја сам изван практичне политике, избори у Подгорици су ван домата мог интересовања, али мислим да је ово лијепо.
    Сигуран сам да ће Зипп бити потпуно изванстраначка личност, као што сам то и ја.

  6. Veljko B Ilic says:

    Procitah da je Miodrag Lekic nesto rekao u emisiji “Ziva istina”. Kaze, ne svidja mu se ono ‘E Viva Montenegro’. Uvrijedio je mnoge. Nas Zipp prihvatio njegov poziv da bude kandidat na izborima u Podgorici. Gospodin Grubac hvali nasega Zipp-a. Kaze, da ce on biti izvanstranacka licnost. (Te licnosti nece nikoga da vrijedjaju jer ne pripadaju nijednoj partiji, I nijednoj drzavi!)

    • Vojin Grubač says:

      Поштовани Илићу…

      ваша препоставка да нестраначек личностине припадају ниједној држави је извитоперена. али се може из ње много чега закључити.

      Сличи ми на изјаву …
      Milorad Popović: Samo NATO može spasiti CG ukrajinskog sindroma i srpskog i albanskog nacionalizma.

      На ову изјаву сам оставио овај комантар…

      Ова изјава Милорада Поповића, да “само НАТО може спасити Црну Гору од српског и албанског национализма”, значи само једно- да су све идеје које је промовисао Поповић пројавиле потпуну немоћ, да је капитулирао, те тражи силе изван граница Црне Горе да му помогну. Мислим да је ова изјава само тужни епилог нежељења да Црна Гора буде грађанска држава, те да се идеје сердара на гумну већ налазе у домену када постају крајње депласиране и контраефективне. Трева сарађивати, а не кукати, и не призивати силе са стране, које ће помоћи тако накарадно да се Црна Гора и сви наши суграђани неће моћи опоравити нити за сто година.
      Укратко, Милораду Поповићу, и његовом тужном окружењу, који одавно црпе средста из буџета свих грађана Црне Горе, треба НАТО да им заштити та средства.

  7. Vojin Grubač says:

    Господине Илићу,
    фактички ја имам документе Црне Горе и Русије, и грађанин сам те двије државе. По руским документима, нека врста личне карте, имам сва права као и остали руски грађани, али немам право гласа јер немам руски пасош, а руски пасош немам јер ми није потребан.
    Рећи да не припадам нити једној држави није тачно. Ипак, учитивајући да волим Србију, Италију и Чешку, а моје је право да волим шта хоћу, може се рећи да припадам свим овим државама.

  8. Veljko B Ilic says:

    Gospodine Grubacu,
    kad napisah ono :’Te licnosti nece nikoga da vrijedjaju jer ne pripadaju nijednoj partiji, I nijednoj drzavi’, vjerujem da ste me pogresno razumjeli. Vi, gospodine Grubacu imate dvojno drzavljanstvo-Crnogorsko I Rusko. Ja takodje imam dvojno drzavljanstvo-Crnogorsko I Australsko. Imam Crnogorski pasos I licnu kartu. Imam Australski pasos, I sva ostala dokumenta jer zivim u ovoj mojoj novoj Domovini vise od 44 godine. Volim Crnu Goru, volim ona brda, kanjone, potoke I livade. Rodjen sam na selu, I selo I seljake cu uvijek postovati. (Nas Zipp se rodio u Podgorici, i za njega je teze da potpuno razumije nas seljake.)

    Gospodine Grubacu, vi imate pravo (kao I svi ostali) da volite zemlju koju vi zelite. Rodjeni ste u mome I vasemu Niksicu, vjerujem da prvu ljubav poklanjate mojoj I vasoj Crnoj Gori-tamo gdje smo prvi put izgovorili onu finu I ‘toplu’ rijec Mama. Budite mi pozdravvljeni moj niksicaninu!

  9. Vladimir Nedovic says:

    Pozdravljam Omerovu principijelnost, ali i njegovu otvorenost i vjeru u ljude. Bez njih nema izlaska iz našeg začaranog kruga, niti napretka uopšte.