Savjet RTCG odbacio prigovor Media centra

Media centar je početkom novembra lanjske godine predstavio kvalitativnu analizu emisija Dnevnik 2, objavljenih u septembru te godine. TVCG, na koju se ta analiza odnosi, nije objavila ni vijest o postojanju te analize. Media centar je tim povodom uputio prigovor Komisiji Savjeta RTCG koja brine o poštovanju programskih standarda i principa ovog javnog medija. Na osnovu, mišljenja Komisije, Savjet je ocijenio da time što je ignorisala postojanje analize koja se bavi značajnim programskih segmentom nacionalne javne televizije nijesu prekršeni programski standardi i principi.

 

 

Objavio/la na 22:51. Objavljeno u Analize&Mišljenja. Možete pratiti sve odgovore na ovaj post kroz RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Morate biti ulogovani da bi komentarisali Logujte se

© 2000 - 2019 PCNEN. All Rights Reserved. Log in

-